středa 24. dubna 2013

Do Luciferovy přerostlé bradky!

Odplivne si tak hlasitě, až se zapráší a všemožné lesní tvorstvo probudí. To nechápajíc, mnoucí si oči rozhlíží se kolem. "Kde se v lidech vůbec bere taková sprostota?!"

"Tvore!!" volá z dálky Hejkal doprovázen Vodníkem, co se to s Tebou do plesnivého čerta děje? ( Uražený čert spolu s Luciferem beze slova, stranou, pozorují nastalou situaci. )
   "Co by se dělo? Jsem velice rozhořčen, nad tou malostí "lidí", každou byť sebelepší myšlenku hrubě znásilní, podupou, ale co čekám, tak je to vždy!"
Významně zakašle, nadechne se, povzdechne si , jako by se chystal k delšímu proslovu, a pak si raději zase odplivne a jde kamsi.


To není BLOBOX, jediné co mě napadá je název s "b" navíc, myslete si co chcete, ale až na vzácné výjimky jste to vzali opravdu za špatný konec.
Víte, začalo to nevinně, decentním pousmáním nad "kreativností" a "zručností" některých blogerek,  (ač je to pro mou duši těžké, dokážu pochopit, že ne každý je zručný a má nespoutanou fantazii ) až do chvíle, kdy ve mně rozhořčení, vztek a zklamání cloumali, jako na rozbouřeném moři vlny s přeživšími na provizorním voru.

   Chleba se v životě nepřejíš, to se tak říká, ale čeho se v životě přejíš, toho je dosti. Přejedla jsem se Bloboxů, které posílají bezfantazijní lidé. Vrtá mi v mé tvoří hlavě, jestli to má v životě vždycky dopadnout tak hrozně, jak jsem měla možnost vidět a číst, nebo někdy nastane takový čas, kdy díky inteligenci, vkusu a nadání budou lidem druzí dělat radost i pouhou maličkostí.
   Pokud si chcete nalévat čistého vína a přes nadutost si nevidíte ani na špičku Vašeho frňáku, tak to já Vám klidně naliji, a pěkně plnou číši. Skromné výjimky, které vkus opravdu mají si své krabičky v poklidu vyměnily a daly si s nimi práci, ale Vy, kteří jste se u takové dobré myšlenky ocitli omylem, běžte raději v tichosti pryč a styďte se. "Kdybych já měl na rozhazování!" hrozí  se vztyčenými ukazováčkem lesní tvor, ukázal bych Vám, jak se takový box tvoří, a co vše do něj tvor ze sebe může dát, ale pozor! Takový box bych poslal jen těm výjimkám, které jsou správnými blogerkami ( v očích vyvrhelových samozřejmě ) i když mě samotného zatím neznají. Dívám se totiž bez zanechání stop a utvářím si obraz sám, obluzovat se nenechám, na to už povážlivě kornatím a letokruhy se mi tvoří přehnanou rychlostí.

Výjimky vzácné, jež v blogosféře jsou tímto zdravím a plivu na ty, kteří znásilňují dobré myšlenky.


Není radno dráždit lesní tvory,  i přes letokruhy síly mají dost.


2 komentáře:

  1. joo joo moc hezky popsané.. Malá víla ti tleská :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uznani od male a krasne vily? Panecku, to snad i letokruhy ubyly. Dekuji za precteni a za komentar.;-* Uz jsem to v sobe drzela dlouho.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že mi tu necháte svůj otisk, šlápotu v blátě, pár slov na kůře stromu :o)