pátek 29. března 2013

přírodní kosmetika Natura Siberica






Z hlubokého lesa na čas přicházím, abych Vám poslal mrazivé, březnové pohlazení a představil Vám, pro někoho už známou přírodní kosmetiku. Natura Siberica je vzácným darem přírody, kosmetika složena z divoce rostoucích bylin Sibiře a Dálného východu 
( pro lesního tvora jako stvořená ).



Drsná a nespoutaná příroda, nedotčená lidskou pýchou podmanit si i sebemenší plochu a zničit to poslední živé jen pro svůj požitek, pro krátkodobé ukojení, nenasytnost. Taková příroda nám nabízí to nejčistší ze svého bohatství. a jakožto lesní tvor jsem nesmírně rád, že jsem právě takovou sílu přírody mohl vyzkoušet.

Nuže, co se tedy v rukách lesního tvora ocitlo? 

( přesněji řečeno, co si objednal )


Cedrové ručně vyráběné mýdlo pro výživu a ochranu pokožky 


Cedrový olej se v lidové medicíně používá k rychlému hojení ran a popálenin. Dokonale zklidňuje, snižuje zarudnutí a otoky. Kromě toho, olej z cedru má silný omlazující účinek a může být použitý k péči i pro nejcitlivější pokožku.
Divoký včelí vosk je bohatý na vitamín A, má nádherné uklidňující a vyživující vlastnosti a zanechává neviditelnou ochrannou fólii, což dává pleti mimořádnou měkkost.
Smůla borovice Dahurica pomáhá hojit drobné rány a obnovuje pružnost pokožky.

  
Vhodné pro každodenní použití.

Způsob použití: Opláchněte pokožku vodou. Namydlit, jemně masírovat do vytvoření pěny. Opláchněte velkým množstvím čisté vody.


Můj malý zázrak je sice už poněkud menší, ale po skoro měsíci používání stále ještě drží.










V jazyce mého nitra je tohle ručně vyráběné mýdlo „můj malý kulatý zázrak“, pryč s 
mycími emulzemi, odličovacími mléky a vším tím, čím jsem svou pleť trápila každý večer, každé ráno tolik dlouhých let.
Má pleť je záhadou i pro dermatologa, kosmetičky mi s ní nic neudělají, ba naopak po jednom zásahu milé, leč mé pleti neznalé, mám dodnes červené tečky na tváři. Nedivte se, když Vás přes dvacet let lékaři nacpávají jako husy léky, kupříkladu kortikoidy a vůbec na Vás zkoušejí všemožnou léčbu, kdy jakékoliv snížení hrozí relapsem,  jste rádi, že ještě nějakou kůži a pleť máte a proto si myslím, že mohu o tomto cedrovém mýdle za sebe prohlásit, že mi opravdu po tolika letech ulevilo a hned při prvním použití mi do rána zmizelo vše, co se mi na pleti objevilo.
Mou pleť bych popsala jako smíšenou a přecitlivělou. Před pár lety mě navštívily neštovice a to jsem se propadla skoro až na samé dno své tvoří duše, protože něco takového, co se Vám po celém těle vysévá měsíc a další měsíce se Vám to hojí, nepřeji ani tomu nejhoršímu tvorovi. Můj malý zázrak mi tedy pomáhá hojit takto trýzněnou pleť a já doufám, že pomůže i někomu z Vás. Mně totiž šetří čas i peníze stačí mi toto mýdlo, odličovač na oči, krém na kruhy a váčky pod očima a sem tam, kokosové máslo na suchá místa  a Vichy na oblast T-zóny. Ostatní dříve potřebné ranhojiče a matující kolegy jsem poslala na delší dovolenou.


Hustý sibiřský bílý olej na tělo proti celulitidě


Hustý bílý tělový olej Natura Siberica je vyroben na bázi čistého včelího vosku a přírodních olejů z osmi sibiřských rostlin. Olej ze sibiřského cedru a jalovcový olej odstraňují otoky a zlepšují krevní oběh. Olej z jedle sibiřské omlazuje a vyhlazuje pokožku, zlepšuje elasticitu. Olej z rakytníku řešetlákového a olej ze semínek ostružiníku morušky podporují aktivní regeneraci pleti a chrání ji před působením volných radikálů. Olej z šalvěje lesní intenzivně vyživuje, olej z šípků Dahurica tonizuje a zpevňuje pokožku, olej z bílého sibiřského lnu vyživuje pokožku vitaminem E a zklidňuje ji.

Způsob použití: naneste olej na pokožku lehkými masážními pohyby, věnujte zvláštní pozornost problémovým oblastem.



Jediná dochovaná fotka originálního a nezmačkaného obalu, jak vidíte,  žádný jiný šťoural se do takto zapečetěného balení dostat nemohl.






A právě teď se projevuje to, že jsem pouhým lesním tvorem a ne řádnou kosmetickou blogerkou, protože na balení tohoto tělového oleje je jasně patrné, že jsem jej fotila až po několikátém použití, snad mi to ale prominete.  Olej je opravdu hustý a bílý, co bych Vám povídal, vymačkávat si ho tu na ruku nebudu, myslím si, že snad každý si dokáže představit konzistenci tělového másla, není to žádné tekuté mlíčko, ale pořádný hustý „olej“, který ke konci balení budete trošku hůře dostávat ven a pokud máte ještě pěkně mastné ruce, budete honit tubu po celé koupelně. Vynález lesního tvora zní: "Opřít o koleno, jednou rukou vymáčknout, druhou chytat, co se dá." Jen to s tím mačkáním nepřežeňte.

Jsou to už tři měsíce, co chodím pravidelně do posilovny a cvičím doma, tento olej ale používám zatím krátce, proto si netroufám hned hodnotit všechny jeho účinky, když má ještě čas. Mohu ale s klidným srdcem povědět, že na mých problémových partiích je vidět jisté zlepšení, pokožku na stehnech mám jemnější, pevnější a působí i na mé hluboké šrámy. Druhé balení je pro mě samozřejmostí, objednám si ho s radostí tvoru vlastní. 


Sprchový gel pro pružnost Vaši pleti – antistresový



Zažijte něhu a péči spolu s novou vůní sprchového gelu. Doteky sametové pěny dodávají pleti pružnost, nasycují ji drahými oleji a vitamíny. Jemná vůně květů a jahodového aroma zmírňuje napětí a odhaluje rezervy těla. Kosatec sibiřský, levandulový olej, plicník lesní, verbena, šalvějový olej, mandle, patrinia sibiřská, meduňka.

Způsob použítí: Naneste malé množství gelu na vlhkou pokožku houbou. Opláchněte teplou vodou.











Psát Vám o vůních když každý máme jiný nos, je velmi těžké. Ze všech produktů, které jsem si objednala, cítím tu čistou přírodu, bylinky a ani jedna vůně mi není nepříjemná.  Sprchový gel je lehce narůžovělý s perleťovými odlesky a ne opravdu po mně nechtějte, abych si ho pro ukázku patlala na ruku, jsem tvor, prapodivný lesní tvor!! Takové věci neumím. Vraťme se ale k tomuto voňavému skvostu na sprchování. Vůně je opravdu uklidňující a při použití s koupelovou pěnou se Vám nebude chtít vylézt z vany. Upozornění : Před koupáním informujte všechny členy Vaši rodiny, že na takové dvě hodiny je koupelna pouze Vašim místem, odměnou pro ně bude Váš klid a dobrá nálada potom, co absolvujete očistnou kůru s touto kosmetikou.



Koupelová pěna sibiřské SPA mládí Vaší pleti



 Koupelová pěna <<Sibiřské SPA>> je naplněna úžasnou silou a energií přirody, pomůže zachovat mládí a krásu pokožky. Dutohlávka sněžná obsahuje unikátní kyselinu usnovou, která podporuje buněčnou regeneraci a je prevencí stárnutí. Speciálně vybrané sibiřské byliny tonizují pleť. Přirodní oleje jsou nasyceny vitaminy a potřebnými mastnými kyselinami. Voňavá pěna omlazuje pokožku a pomáhá zmírnit stres a únavu z těžkého dne. Hrachor aleutský, dutohlávka sněžná, ženšen dálnovýchodní, olej z černého rybízu, šišák bajkalský, arnika horská, zeměžluč, Phellodendron amurénse, sibiřská sůl rapa, olej z klanoprašky. 

Způsob použití: Nalijte malé množství pěny do tekoucího proudu vody při plnění vany.






Pokud je to jen trošku možné, přehlédněte onu nevzhlednou tlapu tvora, pro demonstraci patentu musela být přítomna na fotografii.


Možná už jste si všimli, že u každého produktu je návod na použití. Dobře chápu, mohlo by se stát, že by si někdo pěnu nalil do bot a nebo by s krémem utíral prach, ale když jsem se nad těmi popisky pousmála já, proč byste se nemohli zasmát i Vy. Demonstrace otevíracího patentu je však nutná, to musíte uznat. Koupelová pěna kupodivu voní a věřili byste, že je průhledné, gelovité konzistence? Jestli nevěříte a myslíte si, že je zelená a sype se, tak se pletete. Na každém obalu i na tomto je v miniaturní fotografii jeden člověk žijící v tak nehostinné a chladné oblasti. Zrovna na této koupelové pěně je sympatický starý pán s trochu ošuňtělou hučkou na hlavě, ale jistě dobrým srdcem. Jak je na tom s chrupem, to Vám nepovím, ale jestli žvýká bylinky, tak svými zuby může okusovat  i mohutné sibiřské stromy, to jen tak na okraj, aby řeč nestála. Dá se mluvit o koupelové pěně? Neliji si ji do vany každý den, šetřím si ji, to dá rozum, ale určitě si ji budu lít ještě dalších 328 let, minimálně  a ne, nebudu si sušit tohle jedno 600 ml balení, ale objednám si další a další a další... 

Šampon pro obarvené, poškozené vlasy


Rhodíola rósea obsahuje celou řadu antioxidantů, které posilují ochrannou funkci vlasů, obnovují a omlazují buňky, opravují požkozené vlasy. V kombinaci s bílým včelím voskem poskytuje přirozený lesk vlasům a sojový olej dahurica obsahuje velké množství cenných rostlinných bílkovin, normalizuje strukturu poškozených vlasů.

Způsob použití : Naneste šampon na mokré vlasy, masírujte do vytvoření pěny, opláchněte vodou, opakujte podle potřeby.


Nedali jinak, prý chtějí pouze společné zvěčnění.




Šampon a jeho vůně, jsme zase tam kde jsme byli, vůně mě přenese do klidných míst, ale popsat ji věru nesvedu. Patent otvírání je u šamponu a kondicionéru stejný jako u pěny do koupele, to kdyby to náhodou někoho zajímalo. Šampon je průhledné, gelové konzistence ( kde já jsem to už četla? ) a práci odvádí nadmíru dobrou. Na miniaturním obrázku je znázorněna sibiřská žena v typickém oblečení svého národa/kmene. Kdybych měla tak kvalitní vlasy, jako ona, byla bych spokojená. V tuto chvíli se pouze snažím zachránit co se dá, neboť jsem před lety mladickou nerozvážností své od přirody blond vlasy obarvila a to byla jednou červená, nebo tmavě hnědá a i když mi vlasy dorostly, tak po útoku neštovic jich mám tak polovinu a neustálé barvení už mě přestalo bavit. Zvolila jsem poslední možnost, zkrátit, promelírovat a doufat, že to vlasy vydrží a já se konečně vrátím ke své přírodní barvě. Jsem toho názoru, že na mé silně poškozené vlasy nestačí jen jedno balení a hodnotit tak šampon, který jsem použila zatím jen z jedné třetiny není objektivní. Vlasy si češu svým černým elegánem tangle teezer a spolu s šamponem a kondicionér dávám svým ač poškozeným vlasům kvalitní péči a doufám, že za čas budu moci sklízet ovoce své práce. 


Kondicionér pro obarvené, poškozené vlasy


Rhodíola rósea obsahuje celou řadu antioxidantů, které posilují ochrannou funkci vlasů, obnovují a omlazují buňky, opravují požkozené vlasy. V kombinaci s bílým včelím voskem poskytuje přirozený lesk vlasům a sojový olej dahurica obsahuje velké množství cenných rostlinných bílkovin, normalizuje strukturu poškozených vlasů.

Způsob použití : Naneste kondicionér na mokré umyté vlasy, rovnoměrně po celé délce, nechte 2-5 minut působit, opláchněte.









Kondicionér je voňavý, bílý pomocník ctihodného pana Šam – Póna, tvoří spolu nerozlučnou dvojici, kterou byste rozdělili jen vypotřebováním a nedůstojným rozdupáním nádoby, ale kdo by to dělal? Takové zvěrstvo! Používejte je hezky spolu najednou, ať stejně ubývají a nehrozí žádné strádání z jedné nebo z druhé strany. Vlasy se Vám odvděčí nezacucháváním, budou jemné, ale přitom neztratí nic na svém objemu, tak mohu soudit já , lesní tvor,  se svou krátkou, poloviční hřívou, která ale i přesto všechno neztrácí svůj objem.


Na závěr přikládám fotografii zabydlené Naturosiberácké rodiny, oproti první fotografii, kdy byli všichni ještě vymrzlí si nyní hoví v teple, kdeže sníh a nějaká Sibiř!






Děkuji Vám, pokud jste dočetli až sem a doufám, že i k Vám domů, co nevidět nějaký produkt dorazí, protože tohle je jen zlomek toho, co značka Natura Siberica nabízí a já jsem jen dalším spokojeným tvorem. O této kosmetice se můžete dočíst také u známějších a sympatičtějších blogerek :-) 


Omlouvám se, že tu nejsou všechny, ale jistě si zapátráte samy.

Přeji Vám dobrou noc lesní tvor




4 komentáře:

  1. Sama od téhle značky nic nevlastním, ale nedávno jsem kupovala noční masku do SWApu... Asi bych to měla napravit a něco pořídit i sobě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na nejakou tu masku se chystam a vsimla jsem si, ze jsi podarovala touto znackou. Vse co jsem koupila me vyslo jen na 1000Kc, coz si myslim vubec neni spatne.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou moc povedený článek a už nemám potřebu číst recenze někde jinde. Kosmetika vypadá krásně. Přesně takové věci mám ráda. Jinak je mi moc líto čím jsi musela projít kvůli pleti:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za precteni clanku. ;-)Za sebe jsem s kosmetikou moc spokojena, kazdemu treba nemusi vyhovovat, ale v mem pripade mi pomaha. Mám autoimunitni onemocneni ledvin a kdyz leky zaberou na ledviny, tak udelaji paseku nekde jinde, treba na pleti, kuzi a to pak je clovek rad, kdyz mu něco pomuze. :-)

      Vymazat

Děkuji Vám, že mi tu necháte svůj otisk, šlápotu v blátě, pár slov na kůře stromu :o)