neděle 17. února 2013

writer's life




writer's life


Mým čtenářům 


Těm, kteří i přes mlčení neodešli.  Ač ta pravá omluvná slova se těžko hledají, vím, že Vy víte, Děkuji Vám..

" Don´t worry, I´m okay now "

Just dry your eyes,  and I´ll be there,
Don´t live for anger or despair,
Don´t worry, I´m okay now,
I´m okay now, I´m okay now.

                                     ( Amy MacDonald - Spark )


Když se člověk na nějaký ten čas ocitne v Austrálii....

Visíte hlavou dolů, všechno Vám padá, nic se Vám nedaří a do toho všeho přijde vlk a jedním mohutným fouknutím Vám všechno rozboří. Kdyby se život dal postavit tak, jako prasátkům domek, to bych tomu vlkovi s tím foukáním pomohla, ale takhle? Ještě teď čistím cihly, ale má to smysl? Nemám raději začít stavět úplně jiné základy?

 Mlčela jsem tu více než je zdrávo a je načase povstat z pomyslného popela.

Bundu, boty, svetr, parfém, plnící pero, sešit na poznámky a život jako věrný společník při tvoření příběhů a knihy ( Kdo si všiml, že ve výčtu věcí chybí kalhoty je velmi bystrý, ale nebojte se, nebudu napolo oděna procházet ulicemi, kalhoty mám to je základ.)
Nepopsané listy, nový začátek a síla jít dál, nikdy mě nedostanou na dno, jsem přeci Vyvrhell !




Krásný večer Vyvrhell










7 komentářů:

  1. Líbí se mi tvoje vyjadřování! :) Moleskine zápisník chválím, ten by neměl chybět žádnému spisovateli. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Ti, je videt, ze znas a vis, toho ja si cenim. :-)

      Vymazat
  2. Souhlasím, zápisníček je perfektní! I nepopsaná kniha, to je základ! Asi si také nějakou seženu :) škoda že nějak nemám chuť do psaní. Ale Tobě držím palce, a ráda si od tebe zase něco přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky! Uz bych opravdu mela napsat něco, co ma zacatek i konec. Kolem sebe mám jen hromady popsanych papiru, myslenky letaji po celem pokoji a nikam to nevede. Preji nam obema hlavne tu chut,ta at nas neopousti. :-)

      Vymazat
  3. Jsem pořád tu a pořád čtu :). Vítej zpátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. INF - ta nejmilejší, děkuji Ti, snad se vrátím s pořádnými články, co se budou dobře číst. :-)

      Vymazat
  4. Nechci ti tady vylévat srdíčko, co kdybys peřece jen ty nebyla ONA. Nebylo by ode mne fér ti tu vypisovat kdoví co, tak tě jen odkážu zpátky ke svému článku, kde jsem odpověděla na tvůj komentář. Možná by ses podívala sama, ale bojím se, že ne a tak mi prosím odpust, že tu takhle otravuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že mi tu necháte svůj otisk, šlápotu v blátě, pár slov na kůře stromu :o)