středa 24. října 2012

Podzimní krása v lese




Krása tkví v oku pozorovatele a také v Senzaboxu...




I přes nepřející mlhu doputoval v říjnovém kabátku senzabox do lesů za lesním tvorem.

Nemohu se svými slovy rovnat těm, které mají takové věci v malíčku a tak, když dovolíte, použiji slova svá.


Bludičkám (rady lesních víl – co přinesl Senzabox)
  • vyhlazující báze pod make-up  30ml ( Dermacol )
  • Deo krystal 24 hodin  60g ( Purity Vision )
  • přírodní tužka na oči Natural Kajal - černá ( Benecos )
  • zubní pasta posilující zubní sklovinu 20ml ( Elmex - erosion protection )
  • mandlový pleťový hydratační krém vhodný pro citlivou pokožku 7ml ( Weleda )
  • eau de parfum  Pivoňka 5ml ( L´occitane en Provence )
  • tělové mléko Verbena 30ml ( L´occitane en Provence )
  • slaměnkový denní krém 3ml ( L´occitane en Provence )
  • slaměnkový noční krém 3ml ( L´occitane en Provence )


Rada první
Podmalujte si oči černou tužkou ( Benecos Natural Kajal – je v plném balení v případě vzorku se zasílá jen špaček do lesa ideální  a nebo pouhá tuha na podmalování jednoho uhrančivého oka ) pokud jste dostaly jinou než černou barvu nevadí, jakékoliv zvýraznění vašich hlubokých a pronikavých očí je vhodné.

Rada druhá
Vyčistěte si chrup zubní pastou (Elmex Erosion Protection) zvýšíte tím vaši oslnivost a v odraze z vašeho světélka to bude opravdu oči přecházející uhranutí.

Rada třetí
Navoňte se pivoňkou - parfém ( L ´occitane en Provence ) nic nenaláká pocestné tak jako omamná přírodní vůně, do lesa přece žádná chemie nepatří a nešťastník by ihned poznal, že tu není něco v pořádku.

Rada čtvrtá 
Použijte tělové mléko Verbena ( L´occitane en Provence ) až vám nešťastník padne k nohám bude se hodit další hlavu motající vůně a hebkost vaší bledé pokožky.

Rada pátá
Pro dokonalou pleť naneste Slaměnkový noční krém ( L´occitane en Provence) jste-li  bludička s velmi citlivou pletí bude lepší mandlový krém ( Weleda) dokonalá pleť zasáhne lapeného jako poslední kapka.

Rada šestá
Jestliže víte, že se naběháte je dobré myslet i na případný nepříjemný zápach, který na bludičky může vrhnout nepěkné světlo. Předejít tomu můžete s čistě přírodním Deo krystalem 24 hodin ( Purity Vision).

Rada sedmá 
Chcete nalákat do bažin a močálů nešťastnici?  Stačí když si na své světélko připevníte vyhlazující bázi pod make-up (Dermacol) a nebohá za Vámi půjde i přes strniska, skaliska a prodere se i ostružiním. Jímá mě neblahé tušení, že v nasazení proběhne také bažinou, protože pro takovou bázi by leckterá z nás prošla trnitou cestou. Jak pokračovat v tomto případě? Se zbloudilou se nesnažte prát, předejte ji bázi a ponechte ji svému osudu.


 Milé bludičky jste připravené? - tak rozsviťte Vaše bludná světélka a vydejte se  lákat pocestné do temných zákoutí, kde se jistojistě  ztratí. Postačí totiž jeden pohled, jedno přivonění, jeden úsměv a člověku se podlomí kolena.

Vše je samozřejmě řečeno s nadsázkou, ale já sama jsem ráda, že si mohu vyzkoušet kosmetické výrobky a poznat tak další pomocníky při zkrášlování.

Děkuji Senzaboxu a Vám přeji hezký večer Váš tvor

 

8 komentářů:

  1. Ty tvoje fotky vypadají tak zasněně...Senzabox na mě sice čekat nebude, ale už se těším na Ladybox!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přesně takové fotky mám ráda. Ladybox jsem nestihla objednat, tak se budu těšit až ho otevřeš Ty. Listopadové mám ale raději objednané oba dva, pro jistotu. :-)

      Vymazat
  2. Koukámže jsem pozadu, že jsem si ho ještě neobjednala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi vůbec pozadu, však ono to je na každém, jestli zkusí a něco takového si objedná. Vyzkouším ještě listopadové vydání u obou boxů a pak už to nechám pro druhé.

      Vymazat
  3. nejlepší recenze co jsem četla :) taky přemýšlím o objednání ale nějak se mi do toho stále nechce.. uvidíme :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu se Ti to libi? :-) To me tedy tesi a jak!Chystam se jeste poptat v lese na ucinky, ale dorazila nam dalsi krabicka, tak nevim :-D

      Vymazat
    2. kdysi jsem měla blog.cz přesně v tomhle stylu.. lesy víly.. sice časem jsem od toho upustila ale stejně je to pořád něco .. nepopsatelného :) já už jsem přerecenzovaná těma všema recenzema.. tahle je krátká, svěží zajímavá :)

      Vymazat
    3. Mas pravdu, také nezustanu jen u lesa, kdyz se clovek vyviji, nemuze stat na miste. Zatim to beru jako legraci, a kdyz to nekdo pochopi, budu za to rada a reknu si, vida, dalsi chapavy a me blizky clovek :-) Uz mám rozepsanou novou recenzi, je sice delsi, ale verim, ze ji alespon jeden clovek docte. :-D

      Vymazat

Děkuji Vám, že mi tu necháte svůj otisk, šlápotu v blátě, pár slov na kůře stromu :o)