pátek 12. října 2012

Plačtivé nebe...






Mé zamračené počasí


V kotlíku hluboko v lesích, vaří si mlhu...


Podzimní dítko je šťastné, nadešel jeho čas, jeho možnost vyjádřit se, fotit, přemýšlet nad tím, co si obleče, po večerech vytvářet a zkrášlovat si své lesní panství. Podzim na mě nepůsobí depresivně, mám z něj příjemný pocit, odešlo konečně to úmorné a ubíjející léto. (proti zimě se dá obléci, ale v létě si kůži sundat nemůžete).

"Fiat lux"

Až nastane ten pravý světelný okamžik, ráda Vám vyfotím mé úlovky z Marianne dní. Vím, je to měsíc staré, ale v té době jsem ještě sbírala síly na založení blogu a protože jsem 7. září měla krásný  den, ráda bych se o tu radost podělila, neboť až dnes se mi podařilo splnit si celé narozeninové přání.


Krásný večer   :o)

2 komentáře:

  1. To je krásné, že se ti splnilo narozeninové přání. Těším se na fotky úlovků. U nás je dnes venku fascinující mlha...trochu se jí bojím, ale na druhou stranu mám chuť do ní vlézt a toulat se někde po strništích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja se za tu mlhu omlouvam, vypada to, ze jsem to prehnala a pritom jsem se jen po umornem tydnu chtela schovat v lesich. Nakonec musim cekat az se mi darek vrati z reklamace, to se podari jen me koupit v patek a v pondeli donest na reklamaci. :-/

      Vymazat

Děkuji Vám, že mi tu necháte svůj otisk, šlápotu v blátě, pár slov na kůře stromu :o)